Ny underbar dag..

God morgon!

Sitter och ska hitta nån sommarkurs tänkte jag. Skulle helst vilja ha nån på distans, men tror jag har hittat en i linköping. Vet iof inte till 100 % om jag kommer läsa den, men jag tänkte att jag söker så får jag tänka på det. Inte ens säkert att jag kommer in, det kanske är många som söker. Inte vet jag!

Jaaa, det har väl inte hänt särskilt mycket sen sist jag skrev. Har sovit, men de har väl de flesta också gjort =) JOoo, Sandra har kommit hem nu imorse. Om planet inte var försenat förstårs. Så Välkommen hem! =)

Dags att kliva ur sängen och börja plugga känner jag.

Malin: Jepp, det blir till hösten isf. =)

Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack hjärtat!! hoppas allt är bra med dig... måste ses snart, önskar dig en bra dag på jobbet!!
pussss

2008-03-14 @ 09:48:43
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0