Måndag 17/3

Kan inte fatta att det är måndag idag. Jag brukar alltid åka upp på måndagar, men nu åkte jag ju upp redan igår, så för mig är det tisdag..haha Synd att det inte var tvärtom, att det kändes som söndag, men vips så var det redan måndag ;)

Vad är det här? Ingenting på TV...jävlig kul! Men vad gör det? Jag ska ju ställa mig och laga en matlåda till imorgon och sedan plugga. Eller rättare sagt läsa igenom det Erika skrev medan jag var på jobbet.

Åååh, chefen frågade om jag kunde jobba heldag 1:a april, ..skulle ju verkligen behöva med jag har både föreläsning och seminarie...så det är ju bara att glömma. =(

Snart kommer jag hem igen, det var verkligen länge sen jag åkte hem på en onsdag....säkert minst ett år sen..=( Men snart är det påsk o då blir deet lite långledigt. Lr ledigt är väl fel o säga men jag får vara hemma i Norrköping, hos alla mina nära o kära. =)
På fredag bjuder mamma o pappa på restaurang också..Mumma. Förut åt vi på restaurang ganska ofta, men nu va de länge sen...man måste ju anpassa sig efter ekonomin, ekonomisk som man är ;)

Räknade ut vad det skulle bli om jag skulle köpa alla grejer på jobbet som jag ville ha...ajajaj...Det är bara att glömma. Alldeles för mycket, trots 40 % i rabatt. Jaja..jag ska iaf köpa skinnjackan när lönen kommer. wohoooo. Sen fick vi en ny väska idag....jaaa, mer behöver jag ju inte säga.

Dags att ställa sig framför spisen. Hur får man bort bränd plast på en platta? Shit, jag kommer säkert få betala när jag ska flytta för det där märket...Ååååååååååååhh...klantiga Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0