kortis..

Kanske ska köra ett pilatespass imorgonbitti. Tyvärr så kommer jag nog ha glömt det när jag vaknar..haha
Jag gör såhär, jag lägger fram DVD:n så jag inte kan missa den ;)

Kanske blir lunch med mamma imorgon också. Skulle tydligen fått rikskuponger av mamma som pappa skulle gett mig idag när jag träffade honom imorse. Tror ni han kom ihåg det? Neeee...som vanligt. Så jag tyckte att jag skulle få dubbelt imorgon ;) Låter väl bra?

Ska träffa tilda imorgon också när hon slutat jobba kl.16.00. O johannatönt ska jobba enda till 19.15..känns ju schysst att hon vill träffa mig nu när jag är hemma :P haha jag bara skojja, men de vet du.

Dags att tvätta sig o sen krypa ned i sängen. Så himla trött. Dags att sova! Natti natti..

Pussssssssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0