Klimathotet..

Jag är så himla uttråkad och rastlös och jag är samtidigt fylld av energi, men jag vet inte hur jag ska få ut den. Johanna fråga iof om jag ville följa med ut, men de har jag ingen lust med. Hemmafester är det bästa =)
När man är rastlös så kan man tänka alldeles för mycket och det har jag gjort idag.

Alla snackar ju om världens klimat och klimathotet hör man ju vart man än vänder sig. Jag tror att människan påverkar klimatet väldigt mycket, MEN samtidigt så tror jag att det har en mening. Jag tror att det ändå skulle bli varmare på jorden. Det har levt dinosaurier, det har varit istiden och nu tror jag att det finns en mening med att det blir varmare. Jag tror inte bara människan påverkar det utan att det skulle blivit så i vilket fall. Dock kan jag hålla med om att vi snabbar på processen. Ni kanske tycker att jag är ute och cyklar, men varför varade inte istiden för evigt?

Som sagt, ibland tänker man för mycket =)


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej gumman...åh det hade varit trevligt, dock så
ska vi på påskmiddag i morgon...=(
på måndag kanske??
Pusssss

2008-03-22 @ 20:47:56
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0