Jag äger ingen moped!

Nu är det typ femte människan som ringer och ska köpa en moped av mig. Men nej, jag äger ingen moped..den sålde jag för flera år sen. Sorgligt nog. Hahha de va riktigt roliga tider det.

Men iaf, så är det någon som har lagt ut en annons på någon moped på blocket och förmodligen skrivit fel nummer. Detta förbaskade nummer går nämligen till mig. Kollar man inte vad man skriver lr? hur lätt är det att sälja en moped när ingen kan nå honom. Och jag kan ju heller inte söka på mitt mobilnr. så jag kan ju inte meddela den människan att han har lagt ut fel. Jobbig sits. Jag kan inte göra så himla mycket. *Suck*

Nästa person som ringer ska jag fråga om adressen till annonsen. Skulle va intressant o veta vad jag säljer ;)

Har bakat kladdkaka idag med Erika. Mummma.....till den åt vi vaniljglass. Jag älskar kladdkaka och vaniljglass. Det är mycket kvar så det blir nog att ta en bit imorgon också..haha

Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0