Hungrig

Hungern närmar sig med stormsteg, så nu är det dags att ställa sig att laga mat.
Sen är det bara att återgå till tentaplugget. Skit också! Hur kommer detta sluta? Har ju inte haft tid att plugga till tentan som är imorgon. Jag hatar att ha tenta på kvällen. 17-20 imorgon, jag vill helst ha den vid 10 så man är av med den sen...

Uppsatsmöte imorgon igen.
Är det bara vår grupp som ska ha kommit så himla långt? Känns som alla typ bara har bestämt ämne..humm..neee vi ska ha producerat 10-15 sidor....Lycka till!

Maaaaaaaaaaaaaat!
Va ska jag käka då? Huuummm..undra om det passar att ha i curry i köttfärs. Jag testar! Lr, fetaost är ju gott...kansnke nått med den?

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0