God morgon!

Så vad händer en sån här dag då? Stan är stängd, men jag har allt kollat upp att Maxi har öppet..haha. Blev ju som sagt ingen topp igår så kanske idag? Undra om Ingelsta också har öppet, vill köpa lite inredning =)

Jag är så hungrig så jag borde ju gå upp o göra frukost nu. Så efter detta inlägg ska jag gå upp och kanske ringa Jojo? Hon sover nog för hon va ju ute igår..vi får se =) Messar kanske för att vara lite snäll haha.

Kanske skulle läsa någon bok idag så jag iaf har läst ut en bok. Har hemtenta på tisdag så då lär ni inte få höra mycket utav mig. Ååååh, jag som bara vill ut o shoppa då, men nej då! Jag måste sitta inlåst i min lägenhet o skriva, skriva, skriva...=)

På lördag ska jag jobba för Erika. Hon ska nämligen skriva tenta och jag kan ju behöva de förbaskade pengarna. Haha! Måste ju ringa försäkringskassa nästa vecka och göra upp en avbetalningsplan. Det är ju bra betalt på helgerna så det är ju inte fel. Wiiiiiiiiiiiiiii* Så ska jag försöka lura upp mamma o pappa så jag kan åka med dem hem. Det vore ju skönt och mamma har ju faktiskt sagt att hon vill komma upp o kolla på lite vårnytt =)

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va syynd

2008-03-23 @ 12:24:09
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0