Glad Påsk

nu är det väl ändå påsk. Skärtorsdagen är idag och påsken har inte kommit såhär tidigt sen 1800-talet. Cooolt!
på lördag får man leta påskägg...hoppas det ligger pengar där i...haha skulle verkligen behöva.

Våra bästa år är på TV nu =) Sen måste jag hoppa i duschen och snygga till mig för vid halv 12 ska jag o mamma käka lunch.

Jag slet med mig träningsmattan ut från sovrummet och skulle sätta på min DVD, men vart är min skiva? Fodralet är här hemma, men inte skivan? Frågan är om den ligger i min DVD hemma i Sthlm eller i ett annat fodral här hemma. Jag som skulle vara så duktig nu ju.

Dags att duscha!
Så nu säger jag GLAD PÅSK på er!

Pusssssssssss

Här ä lite bilder från vårt påskpyssel förra året. Gamla goda tiden, i Norrtälje ;)
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0