Fortsättning på hemtentan..

Hello hello!

Jorå, det rullar på här hemma. Snart uppe i 1000 ord och vi ska skriva 2500. Men det känns lite rörigt så jag måste läsa och få en röd tråd i det hela. Nu har jag mest skrivit för att komma igång. Så jag har skrvit om ungefär 1000 oliksa saker för att bolla med mina tankar ;) Fasen va smart jag låter..haha

Har nyss ätit och som vanligt så blev det pasta och curry..mumma! Curry-lukten kommer nog sätta sig i väggarna här. Haha!  Dags att återgå till plugget, så får vi se hur mycket det har blivit till kvällen. Jag satsar på att bli klar idag, så kan man putsa och finslipa imorgon och sedan ta en shoppingtur :P

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0