Borta..

Och där slutade man följa alla bra TV-progam på TV3 och kanal 5 då. Jävligt kul!
Sollentunahem har nämligen bytt tv-utbud lr vad det är dom har gjort, så idag försvann TV 3 och kanal 5. Tack! Detta är ett ungdomsboende och vilka kanaler titta vi ungdomar på. Jooo, 3:an och 5:an. Härligt! Tur att jag flyttar om mindre än 3 mån.

Har diskat precis och upptäcker nu att det står två tallrikar bredvid sängen. Ååååh..klant! Bara att ta tag i det igen. Så allt är färdigt imorgon innan jag ska till jobbet.
Har jobbat nu ikväll och med mig hem följde en skinnjacka och en tunika...jippi.

De säger att våren är påväg? Då hoppas jag också att man ska kunna börja använda sina nya vårjackor nu då =) Men jag klagar inte på snön. Nee, den är underbar enligt mig.

Det jobbiga med att på bo två ställen är packningen som man måste bära med sig. Det svåra är när det är vår och höst..då det ena dagen kan vara +10 grader medan nästa dag -5 grader. Hur lätt är det att planera? *Suck*

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0