Björn Gustafsson

OK, nu börjar väl det hela spåra ut lite.
Jaa, Björn Gustafsson är jävligt skön och jävligt bra. Nästan min idol.
Men bara för att han inte ska vara med i 2:a chansen så ska hälften av TV-tittarna inte se på programmet. Om vi nu ska berätta vad melodifestivalen handlar om så är det väl igentligen artisterna allt ska kretsa kring. Det är en tävling för dom och svenska folket ska rösta på vem som ska komma till finalen. INTE rösta på hur bra Björn Gustafsson är.

Jag skulle jättegärna se honom i 2:a chansen också, man kan ju aldrig få för mycket av honom, men kom ihåg att det ä melodifestivalen ingen  "Stand-up kväll" på SVT vi tittar på. Det är ju bara som en extra bonus att han är med..lite mer underhållning.

De har börjat med namninsamling o gud vet vad...liiiiite töntigt. Tycker jag!

Då är de väl roligare att ha ett TV-program med bara honom typ då...=)

Pusssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tycker han har blivit way to överskattad!

2008-03-05 @ 14:20:11
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

ähh enda anledningen till att jag kollar melodifestivalen är för att han är med,och det är nog inte bara jag som känner så,svt kommer tappa såååå mycket tittare om dom tar bort honom.

2008-03-05 @ 14:32:00
URL: http://annaleifsson.blogg.se
Postat av: Jag (Anna)

Svar till Anna: Jooo, men jag menar att melodifestivalen är ju melodifestivalen. De kan väl isf göra ett program med honom ju och sända det. SVT sänder ju inte melodifestivalen för att glädja alla Björns fans ;) Men jag kommer med sakna honom. Han är ju ändå bara för skönt =)

2008-03-05 @ 15:46:37
Postat av: Sandra

Haller med dig. det var tontigt.. ok att de varit super kul att han varit med, men det ar ju inte darfor tavligen finns....
hopppas allt ar bra med dig dar hemma.
pussss

2008-03-07 @ 12:44:20
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0