Årets självbiografi

Magdalena Graafs bok blev årets självbiografi. Det kan jag verkigen förstå..så himla bra. Den måste ni läsa om ni inte har gjort det än. =) Jag älskar självbiografier...dom griper verkligen tag i en och de är så himla lätta att läsa igenom. Skulle aldrig däremot få för mig att läsa Sagan om ringen eller sånna usla böcker. Lr jag ska väl inte säga usla, men de är inget som passar mig iaf.

Nu har jag förbrett med en kastrull full med vatten så jag kan koka pasta innan jag går, för även idag har de stängt av vattnet mellan 10-14.30.
Inte superkul direkt.

Dags att sminka till mig och sedan plugga.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: hewrunge

Ja, då kanske man ska ta och inhandla och läsa den :) hoppas du får en finfin dag ! Take care !

2008-03-11 @ 10:40:38
URL: http://www.metrobloggen.se/hewrunge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0