9 mil...

God förmiddag!

Har suttit och övervägt om jag ska ta mammas bil upp eller tåget. Men nu beslutade jag mig för att ta tåget upp imorgonbitti, trots att det är mer fördelar med bilen...Å andra sidan kan jag ju åka upp imorgon, annars skulle jag behöva åka idag. Men de skulle va skönt o komma hem tidigare på fredag och sen ta bilen till jobbet i veckan.

Men mamma tyckte också tåget, om dt blir oväder..haha
Det skulle iof bli billigare för mig o ta bilen, för den är väl förhoppningsvis fulltankad också ;)

Stackars människor som åker Vasaloppet. Jag skulle få mjölksyra redan efter nån kilometer säkert hahah Tänk NIO mil då....Puuuuh...tur att jag kan sitta här i soffan och bara titta på ;)

Dags att äta en sen frukost.

Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0