The Big Day

Idag är det stora dagen på året. Jag fyller 22 år. HURRA HURRA HURRA.

Presenterna bara strömmar in och kl. 16.00 kommer släkten på fika.
Av min älskling fick jag min vackra mobil för några veckor sen och i fredags kom det ett paket på posten.
Oj, vad är det här tänkte jag, jag har inte beställt nått och det konstiga var att det stod i mitt namn. Så vänder jag på paketet och där står det Avs. Erika Öhman. Åååååh, vad glad jag blev.

Hon hade skickat ett paket till mig på posten som innehöll en bok med tjuvlyssningar. Ni vet ju att jag brukar lägga upp lite tjuvlyssningar på bloggen från tjuvlyssnat.se och så skickade hon deras bok. Wiiiiiiiiiii.
I boken låg det ett bokmärke som hon hade gjort själv med bilder på oss, så jag vet var jag är i boken. =)
Sen fick jag ett GB-kort (glassogram) så jag får gå o hämta ut en gó glass gratis.
Det är vänskap. =)
Tackar så mkt.

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis grattis min lilla tröghet!!!! Pusspuss

2008-06-29 @ 10:21:17
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Matilda

hehe ja! Ester sitter just nu och sjunger ja må hon leva när jag sa att du fyllde år=)Puss

2008-06-29 @ 17:31:00
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0