Rundtur i Sthlm och Sollentuna..

God kväll!

Min Putte kom upp till mig igår och ska få ta me sig lite grejer hem sen när han åker imorgon.  Så idag har vi åkt in till Universitetet och lämnat in böcker för idag lämnade vi in uppsatsen. Super skönt. Som man har jobbat med den så är det nu skönt att vara klar. Så tog vi en sväng förbi Rösjöbadet och campingen där för att checka läget. Har aldrig varit där. Ett par badade och det hade varit himla skönt. Riktigt varmt idag. Men man ska inte klaga.

Så åkte vi hem och käkade lunch o så åkte vi vidare till Sollentuna Centrum och satt på uteservering. För att senare bege oss till Stinsen för lite shopping. Bästa köpet idag var picknickfilten med matchande väska och sedan en kylväska i samma mönster. Woho.

Sen åkte vi hem och sola lite på balkongen och åt jordgubbar, så var det dags att bege sig till jobbet. Och jaaaaaaaa, vi vann denna månad också. 500 kr presentkort. Tjoho. Ska handlas upp imorgon när det är sista dagen för mig =(
Fick förresten ett fint arband från mina kära arbetskamrater som matchar med mitt Miss Dee halsband, som jag ärlskar för den delen. Så imorgon är det jag som bjuder på fika. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0