Presenter i mängder

Det är betydligt fler som har varit inne på min sida än vad jag har kommentarer. Fyyyyyyyyyyy

Här hemma har det iaf varit fullt hus. Hela släkten förutom en kusinfamilj för de är i Danmark och storebrorsan jobba i GBG. Men det var väl tur det, för fler sittplatser hade vi inte. Så kom Frank förbi med paket också. Mycket trevligt.

Presentöppning är det bästa jag vet och här kommer min presentlista:
Pengar till att slösa
Pengar till att spara..haha
Presentkort på Vera Design
Armband
ett till armband (som jag ska byta)
ring (som jag också ska byta)
Blommor + blomlåder superfina
träningskort
mobil
parfym
kalender
Thaikryddor
bestickset
Boken Tjuvlyssnat

Ska få mer av kusinerna nästa helg när syster också fyller år.

Tack för mig, nu är det bara några timmar kvar på min födelsedag, men de ska jag användas till en promenad med mammsen.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha knasboll. Varför ska du byta ringen o armbandet? ohh pengar att slösa...på mej kankse?=)

2008-06-29 @ 21:24:07
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Malin F

Grattis grattis! =)

2008-06-29 @ 21:46:20
Postat av: Lorance

Grattis!!! Lite sent (30 min?), men bättre sent än aldrig =) Hoppas du har haft en bra dag nu!! Puss o kram Lorance

2008-06-30 @ 00:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0