Matlagning på hög nivå..

Shit vad det är gott med Ben & Jerry glass...hemma i frysen ligger det just nu en av sorten Fossil Fuel som är min favvo. Mumms. Tog lite som förrätt, och sedan blev de fisk och klyftpotatis spetsat med citron. hahah

Nu när jag börja så bra med ett mat-inlägg så får jag väl fortsätta på samma spår.
Igår nämligen så köpte vi en elgrill till balkongen som vi invigde och Johanna var vår första gäst.
Älsklingen satt ute på balkongen i blåst och kyla och grillade kött, korv, haloumi, lök och paprika, medan jag o Johanna stod för salladen och dukningen. Resultatet blev super gott, så det kommer nog grillas mer på vår kära grill.

Ikväll ska vi käka tacos, men det dög tydligen inte för Johanna......

Pusssss

Kommentarer
Postat av: matilda

Kul att jag blir bjuden då. Elaking!

2008-06-24 @ 19:47:41
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0