IKEA

Idag har vi vart på IKEA. Mitt andra hem, men jag har lugnat ned mig lite mot förr tycker jag. Men även om man inte handlar så är det kul att titta.

Men idag handlade jag lite iaf. En trådkorg till garderoben, 3 söta burkar i olika storlekar. Kanske tänkt för att ha kakor i, men vi har aldrig kakor hemma, så jag får helt enkelt komma på någonting annat att ha där i. =)  Servetter i olika färger. Sen tror jag inte att det var så mkt mer.

Det går framåt här hemma med städningen. Två kartonger försvann upp på vinden idag och från vinden försvann två barstolar och ett diskställ. Jippi. Frågan är bara vad jag ska göra med mina tallrikar och glas.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: jaa javet, de syns ju massor nu...

så härligt att du äntligen är hemma! vi måste verkligen ses snart. jag kan jämt iprincip... jag är jämt ensam hemma nu för tiden.. bara ringa! =)



pusssssss

2008-06-11 @ 22:15:10
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0