I´m back in the town..

Hej hej i sommarvärmen!

igår flyttade jag hem alla min tillgångar till Norrköping och Skepparegatan, så ni är vi sambos på riktigt. =)
Och för tillfället är det mer än kaos i denna lägenhet. Jag hade mer än vad jag trodde. Men jag ska börja sortera allt en regnig dag. man kan ju inte slösa bort en solig och varm dag för att sitta inne o sortera. Hahah

På kvällen åkte vi ut till Pollas land och grillade. helt underbart gott. köttspett, fläskfilé och kycklingspett. Så grillade vi även Haloumiost. Mmmmmmm, vad det är gott. med lite citron på så gör det susen.
Senare spelade vi kubb och kastade mackor, som det så fint heter. ni vet när man kastar stenar på vattnet som ska studsa. jag är väl ingen hejjare på det, men jag klarade tillslut 4 studs och jag tror Polla vann med hela(!) 7 studs.

Har precis kommit hem från stan nu. Var där en sväng med syster för hon behöver kläder och jag köpte ett så fint nagellack för 49 kr. tycker nagellack annars kan vara så dyra. 90 kr minst. Blev ett fint och somrigt, perfekt till min prickiga och somriga kjol. Haha!

Nu ska vi åka iväg till kusinen som fyller 26 år. Där ska vi grilla och prata skit. Trädgår´n ikväll kanske? Men jojo är ju skapligt bakis idag..haha
Matilda, ska du med?

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0