Guide

Dags att återigen uppdatera bloggen och mina kära läsare för hur mina senaste dagar har varit ;)

I måndags som sagt så skulle jag ju få finbesök; Carro & Morgan (klasskompisar från Stockholm), vilket betydde storstädning i söndags. Putte tvättade fönstrena och var så duktig. Så har vi vart på returpunkten, men vi måste åka en vända till dit. Hahaha. Om jag nu hittar alla grejer som jag har "gömt" som vi ska slänga.

I måndags vid lunch kom de iaf och alla var hungriga så vi gick ned till stan o käkade. Jag åt såklart Chicken, men Morris är ju vegitarian och carro ville inte ha kebab, så de valde Donken. Jaa..de som går miste om det godaste ;)

Sen gick vi ett varv i butikerna och jag köpte mig ett par gladiatorskor på Vagabond där det var 2 för 1. Så Carro och jag köpte oss ett varsitt par. Lyckos oss, för vi betalade endast 250 kr var.
Så tog vi en runda till Knäppingsborg och fortsatte mot Manesa för att kolla menyn och boka bord, men det var ju fullt. =( Men vi fick tillslut plats i sofforna som inte går att boka. Så det var så mysigt. Satt och snacka skit och åt tapas. Helt Perfekt.

Innan middagen iaf så gick vi förbi Laserdome och de ville så gärna spela, så det var bara att trava in (Carro hade aldrig spelat det) och sätta igång. Igår och idag har jag haft lite svårt att gå ;) Träningsvärk så in i norden. Neee, förra gången när vi spelade på gymnasiet då var det ungefär 5 ggr värre, men det känns iaf. Jag kom iaf på fjärde plats, Morgan trea och Carro sjua, av ungefär 14 st. så det var ju helt OK.

På tisdagen så åkte vi till Söderköping och traska omkring där och Carro fick se hur en slussning gick till för det har hon heller aldrig upplevt. Hahah. Vad har stackars fröken upplevt i sitt liv? Så tog vi självklar en glass på smultronstället och det var verkligen uppskattat. De var så nöjda och glada över min lilla guidning dessa två dagar. Tog en minigolfrunda också. Ni behöver inte ens fundera över vem som vann....JAG, såklart.

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0