Första, andra, tredje, SÅLD

Nu är våra sängbord sålda. La upp de igårkväll på blocket och en tok ringde halv nio imorse 2 ggr PLUS att hon pratade in på mobilsvar och ber mig ringa upp. Sen ringer hon igen halv tio och då tänkte jag att det är väl dags att vakna så jag svarade och vi bestämde att hon kommer kl.19 ikväll. Underbart. Det var en som hade mailat också och skrev. Jag bara måste ha dina sängbord. Jaha, synd tänkte jag att du inte ringde, för nu är de sålda.

Ska åka ut till Billbäcks med mamma när hon slutar jobba. Kanske köpa mig en solros. Men den kommer nog blåsa bort på balkongen i denna storm. Fy bubblan, säger jag bara.

Passade Ester igår mellan 16-19 ungefär och då lärde vi henne säga "Fy bubblan", men hon säger mer fy blubban. Haha så söt. Vi gick till ica o tog en glass i värmen sen gungade vi och så gick vi hem och Ester åt pasta med falukorv, gurka och tomater. Hon är tacksam när det gäller mat. Tur det.

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0