Brandbil och grönt hår..

Glömde berätta om en liten händelse igårkväll när jag jobbade. Strax innan kl.18 går brandlarmet i hela köpcentrat så alla kunder får lämna butiken och såklart vi också. Så står vi vid entrén och då hör jag en upprörd man som pratar med väktaren.Hör något i stil med "Men hur ska jag kunna ersätta?" Och en svarar, "det får du ta med försäkringsbolaget". Och han är tokig...så ser jag en tjej med blondering och en påse på huvudet. Hmm...Mannen var frisör och tjejens hår började du skimra grönt. Stackars tjej! (Jag tror inte han hade nån försäkring för den delen.)

Vi stod där ute i säkert 20 min. innan brandmännen gav klartecken. Och sedan vet jag inte hur det gick. Hon skulle säkert bli fin till avslutningen....

God natt

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0