Bellme..

Jaa..som de flesta vet driver ju Blondinbella internetsajten, Bellme.
Idag kan man köpa mina älskade läppglans, Lancome Juicy tubes, för 99 kr. Superbilligt, men sen spanar man in frakten på 49 kr. Hallå, hur i hel friden tänker de som står bakom det? då är man uppe i 150 kr, Ok, man tjänar runt 30 kr och det tycker jag är lite sådär.

Sen provad jag att googla på Lancome Juicy tubes och hittade en annan sida där de också säljer läppglanset för 99 kr och frakten är endast 28 kr. Det tycker jag är helt OK. Lägg i varukorg, tack! Och med ett klick så är den hemma för endast 127 kr. Jippi.
Hemsidan är iaf: http://www.donnabeauty.se/

Pussssssssssss pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0