Arg, Argare, Argast

Jag är så arg så arg så att det nästa kokar i mig.

Förra veckan fick jag mitt betyg på uppsasten vi skrev under våren. Och vår handledare har lämnat in de papper som behövdes för att allt ska registreras. Och nu måste jag bara komplettera med det till linköpings universitet. Men, nu kommer problemet. INGEN vill hjälpa mig med detta känns det som. Det är examensavdelningen som måste skriva ett intyg/förhandsbesked om vilken examen jag har tänkt att ta ut osv. Men för att få ut en examen så är det 3 mån. väntetid och de har massor att göra. Jag har ringt runt till tusen personer känns det som och de säger olika och Sthlm har att man kan komplettera fram till den dagen man börjar, men de låter ju konstigt om man igentligen inte ens skulle råka vara behörig, då är det ju någon annan igentligen som skulle fått börja.
Hon på Stockholms sa att den 19.e så är det sista dagen för gymnasieelever att komplettera, men hon i Linköping sa att det var så för mig med. Ååååååååååååh. Jag kommer aldrig få iväg något brev. Så ringde jag till examensavdelningen, men de kan man bara nå mellan 10-12. BRA! *Eller inte* Imorgon jobbar jag fram till 12 så det är ju inte så bra de heller..men jag får väl fråga om jag får ringa ett samtal bara =)

Vad ska man annars göra i höst liksom. Kul! Känner redan paniken infinna sig. Tur att jag har hotellet lite iaf, och det kommer väl bli några helger på hösten sådär. Så har jag ju två tentor i vinter som jag ska göra, så jag får väl satsa på de redan nu. Hahaha

Sen kan jag agera barnmamma åt Ester varje dag vid behov.

Dags att unna sig en chokladruta. Mumma ;)

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha du menar inte dagmamma? Jag stavde ju fe med flit denna gång, fattar du inte dte eller?=) Ringde d och skällde på dom i stockholm idag? Puss

2008-06-18 @ 21:21:04
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Ester

Nu e ja arg!

2008-06-18 @ 21:25:44
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0