Resumé

Jag har tagit 5-dagars ledighet från bloggen och jag har haft det helt underbart, speciellt de senaste dagarna.

Jag har hunnit med att spela minigolf med Maria och Matilda. När jag och Matilda gör nått så tävlar vi alltid mot varandra, och det är alltid hård konkurrens.Det bästa är att jag alltid eller oftast vinner, både i baskett och minigolf ;)

Sen har jag hunnit vara ledig och är ledig i helgen också. Underbart i detta vackra väder så i onsdags efter jobbet åkte jag direkt till Arkösund och på torsdagen på min lediga dag åkte vi ut med båten till en ö och träffada även Puttes kusiner.
Idag åkte Jag, Putte, Polla och Jojo tidigt ut till Arkö för en båttur och solande. Johanna ser ut som en kräfta med en extra röd fläck på näsan. Jag är lite gyllenbrun/röd. Men det är tjusigt, då märks det att det är sommar ;) Polla var lite grinig för han hade inte sovit mindre än 2 timmar nämligen...*Hoppsan*
När vi kom tillbaka från ön så kördes det vattenleksaker i viken. Vet inte vad den heter, men det är inte "ringen" utan nått flygskepp typ..haha Men bilder kommer imorgon, jag tog mängder. Det roligaste var när vi körde i farleden och gasade som aldrig förr för att vi skulle få av Stor-Frank och nån mer.
Men som sagt bilderna kommer upp så det får ni inte missa.

Vi har också hunnit köpa en nya kamera =) Nikon D60 lr vad den hette. Super bra iaf, så det är många fina skärgårdskort tagna nu.

Ikväll är det utgång, trädgår´n och sedan får vi se vart vi går vidare. Som sagt det är ju en underbar dag så det kommer vara smockat med folk där, precis som igår.

Dags för mig att duscha.

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0