Syster 25 år..

GRATTIS syster på 25-års dagen. Hurra, hurra, hurra..av mig och Putte fick hon en juicepress och av mammi o pappi fick hon skidor och lite småplock till den nya lägenheten..=) Hon hade en tipspromenad om sig själv och gissa vem som vann om inte hennes älskade syster. 11 rätt av 12 frågor och så var jag en cm ifrån utslagsfrågans svar. Hon hade tejpat upp ett hårstrå som vi skulle gissa längden på, svaret var 49 cm och jag gissade 48 cm.

Jag har redan börjat fundera över vad jag ska önska mig när jag fyller 25 år...svårt det där. Men jag ska nog komma på något bra. =) Ett hus kanske, haha..

Dags att sova för imorgon jobbar jag igen. 6.30-12..tjoho. På morgonen avskyr jag mina arbetstider, men när klockan slår 12 och jag får gå hem så tänker jag att jag har världens bästa arbetstider...haha Lovely.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha försäkring.. vad är det=)? hehe.. nää nåt sånt har ja inte!hem har vi ju men det är ju mitt eget fel att jag tappat den, har inget på mob liksom.. ska köpa en ny sen.. den är inte 100 den ja fick.. vill ha radio på o det är det inte på den här=) åhhh..härligt.. ja den mobben e jättefin, spec i mocca=)! Ja tack allt bra med mig, sj då? ses ngt snart?? kramar

2008-07-07 @ 13:24:27
URL: http://mariaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0