Styling..

Här hemma pågår ett byggprojekt i vardagsrummet. Väldigt spännande men det verkar bli superfint. resultatet får ni se efter söndag, för just nu ligger det och torkar. Det ser ungefär ut som hej kom och hjälp eftersom massa saker från vardagsrummet står i köket och lite överallt. Finns inte så mkt yta, så nu vill jg bara att det ska bli klart.

Helgens bravader gör att mitt vardagsrum får ett nytt utseende. Har redan fått en turkos matta...

har vart och målat i johannas lägenhet idag, iof bara i klädkammaren. Men vi är superduktiga och det gick som på rullande band. Måla, måla, måla..upp, ner, upp, ner.

Om jag ändå skulle ta och plugga lite imorgon. har ju sagt till mig själv att en uppgift ska göras per vecka.
jaa, men det låter ju bra, så nu står jag fast vid det. det ska ju ändå regna hela helgen. *Suck*

På Söndag blir det bio, Mamma mia, med Johanna och två andra tjejer. Trevlans. Det första jag tänker på är popcornen som är så jädrans goda.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

vi får höras i veckan då o bestämma ngt... har ändrat lite tider så vet inte riktigt om jag börjar tre någon dag längre.. men ska kolla upp det.. ev tis kanske... men vi kan väl höras typ imorgon lr ngt.. kraaaam=)

2008-07-20 @ 20:43:42
URL: http://mariaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0