Sthlm´s trip..

Systerdagar
På tisdag beger jag och syster oss till Stockholm efter att jag slutat jobbet. På kvällen ska vi till Allsång på Skansen, har faktiskt aldrig varit där så det ska bli kul. Sen sover vi i pappas lgh och så står det shopping på schemat dagen efter. Underbart. Hoppas bara att det blir av. Måste nog erkänna att jag saknar Sthlm lite.

Ringde till mitt gamla jobb igår och förmodligen vann vi tävlingen i Juni också. Tack och lov för att jag jobbade första veckan, vilket betyder 500 kr till mig. Tack tack!

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tack för tips=)! ja, det är sant kanske tröttnar på färgen.. inte tänkt på det. Dock tröttnade jag inte på den rosa mobben jag hade..=) hmm.. svårt. Har inte så mkt pengar nu hlr. Men problemet är att jag tappat min andra i en vattenpöl..den funkar från dag till dag så jag behöver verkligen en mob. Kanske kan vänta till augusti.. hittade en annan mob idag nämligen=) G502. En som kommer ut i augusti..inte så snygg men billig o har det jag vill ha=) får se. vad har du för mob nu? klart jag gratulerar på din födelsedag=) hade du en bra dag?? kram

2008-07-04 @ 09:30:15
URL: http://mariaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0