Krokek VS. Sörping

Det märks att det är Semestertider och de flesta har väl gått denna vecka, för bilkön till djurparken slingrade sig lång idag och parkering var det väldigt ont om. Folk stod på gräset och över allt helt enkelt.

Skönt att man slutar 12 och kör i motsatt riktning. Men ändå är sannolikheten väldigt hög för att hamna bakom en husvagn på hemvägen ändå. Krokek måste nog vara värre en Sörping under sommaren. Typ omöjligt att köra om också.  Trots att det finns 2 vägar så hamnar man alltid bakom alla "söndagsåkare". Om de åker strandvägen, så kör de så sakta för att de kollar på husen och utsikten om de kör genom "centrum" så kör de så sakt för att de knappt kommer uppför backen med en husvagn.

Har vart och klippt mig, så jag har inte hunnit sova någon middag än...om man kanske skulle ta o göra de?

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: hej igen=). Va jojos lgh fin? Ja, vi har väl tyvärr bestämt oss.. David tyckte att det fanns alldeles för lite fönster och blev alldeles för varmt och jag gråter floder, tyckte verkligen om den här lgh, men det ska ju vara ett ställe där båda trivs såå...

Jag är ledig ihelgen, vet dock inte om jag ska iväg till landet.. annars börjar jag två och tre o så nästa vecka.. kanske en lunch efter jobbet=)?

2008-07-15 @ 19:46:52
URL: http://mariaa86.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehe...jaaa krokek är skit irriterande på sommaren...alla jävla turister som inte kan köra bil.. heheh =)

pusss

2008-07-15 @ 21:56:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0