Fruntimmesveckan

Jag har namnsdag imorgon. Jippi.
Fruntimmesveckan har börjat vilket betyder att både jag o mamma har namnsdag denna vecka. Hon hade igår så GRATTIS till henne =)

Igår var vi på bio och såg Mamma Mia. Den var bättre än vad jag trodde. Kändes lite fel för mig att göra en film av en musikal. Tror inte det blir lika bra, men jag har ju inte sett musikalen så jag har inget att jämföra med heller.

Nu ska jag plugga ett tag. Har velat fram o  tillbaka om jag ska åka o sola, för just nu är det sol, men det är moln runt om så jag är tveksam på hur länge vi får se solen idag. De har ju också lovat moln och regn. Tråkigt nog. Jag ligger iaf i sängen med bikini på mig, så jag är förberedd om det mot förmodan skulle bli en strålande dag idag.
Måste åka o kolla på vardagsrumsbord idag också, men det får bli i eftermiddag.

Pussssssssss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0