Drinka

Idag har jag jobbat, imorgon är jag ledig. Detta betyder en drink hemma hos JOhanna för tillfället, mat på en uteservering och sedan bär det kanske av till trädgår´n om det är öppet.

Tog cykeln hit och det är något fel på den. Den behöverf nog smörjas för det gick så himla tungt så jag orkade inte ens uppför backen, så den sista biten gick jag. Och när jag drog cykeln kände jag att det tog emot ibland o små korta korta stunder gick det lätt och så blev det tungt igen.

Dags att drinka.

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

tja...blire någon träff? pratat med ngn?

2008-07-30 @ 22:31:05
URL: http://mariaa86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: haha jaa eller hur. man blir ju så irriterad på vissa människor...men de är bara att skita i det... =)



men somsagt...man vet ju inte hur man mår sen...=)

hoppas vi ses i veckan. vore himla kul!! Pussssar!

2008-08-02 @ 22:02:24
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0