Underbara Nyheter

ELLER INTE!

Hur fan kan man lyckas.

Anna Madeleine Larsson har fått ett brev från försäkringskassan att jag är återbetalningskyldig på över 10 000 kr.
Fucking jävla skit. Kul när man precis har kommit hem från en semester och är så jävla rik.

Detta är pga av att jag har tagit bostadsbidrag och sedan har jag sålt aktier och tjänat en hel del på det och är alltså inte berättigad till bostadsbidraget utan istället ska jag betala tillbaka skiten. Underbart!

Det bästa är nog att man kan få en avbetalningsplan! Fan va snällt!

Hurra säger jag bara. Tur att jag jobbar också. Jag skulle kunna tänka att jag går till jobbet och arbetar gratis idag och många dagar framåt. Skulle nog behöva hoppa in och jobba en helg, så det klirrar till ordentligt i kassan.

Nu ska jag fortsätta plugga.

Pusssssss pussss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh fyyy!!! stackare... typiskt sverige! skit!

2008-01-31 @ 12:20:15
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Matilda

hahahaha, du är en riktigt klant, nu har jag kallat dej klant i 3 inlägg, skriv nått så folk tror att du är smart;-)

2008-02-01 @ 12:20:21
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0