Tråkigt..

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Då har jag jobbat "gratis" idag då. hahah

Fick nya schemat och ser att jag är ledig över påsk tror jag. Om det är påsk den 21:e mars?
Jag får äntligen vara hemma en fredagkväll.


hur kommer det sig att osten alltid blir en skidbacke. Lr inte ens en skidbacka utan kanske mer en grop. För den är lägst i mitten och hög ute på sidorna. Hummm..Konstig ost!

Jag har inte så mycket att säga mer än att jag är tvungen till att plugga nu. Så jag säger adjö!

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: lorance

Nja ja vet faktiskt inte, känns ändå som att jag har gjort mitt där borta i Öret. Har flyttat ut allting, så ja tänkte att man kan ju lika gärna fortsätta vart man än vill egentligen så varför inte Stockholm =)
Surt det där med bostadsbidraget, känns nästan som att ja me borde få nåt sånt. Skönt att ja flytt från landet =P
Puuss pusss

2008-02-01 @ 18:41:38
URL: http://lorance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0