Tidsomställning

God morgon!
Själv har man varit vaken sen kl. 06.45, igår vaknade jag 04.45 och var skit pigg. Shit asså, det här med omställning. Jag som redan är kvällstrött..jag tror ju nästan att jag håller på att dö om kvällarna för att jag är så trött nu. Men igår höll jag mig vaken till tio iaf. Tjoho! I lördags när vi kom hem somnade vi nio och vaknade sedan kl.7. Haha Men vi gick upp och började städa och packa upp.

Hur kul är det när en dator har varit inlämnad på lagning och sen när man får tillbaka den, jo då är det samma fel på den! Fucking tekniklagare.
Kollar dom inte upp om det funkar när dom har bytt nånting lr?

Igår startade en ny termin, och man kan ju hoppas att den blir bättre än den förra. Haha! Ska skriva kandidatuppsats nu i vår så de kommer nog att bli himla kul. Idag är det introduktionsmöte inför det och så måste jag iväg o prata med studievägledaren.

Nu ska jag äta frukost för jag är vråååålhungrig!

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0