Spårlöst försvunnen..

Det bästa med att vara här i Sthlm är nog att jag får sitta i sängen och äta. Jag kan äta alla dagens måltider i sängen om jag vill. För jag bryr mig inte om brödsmulor lr annat, det gåt att borsta bort! Så det så.

Så nu har jag precis avnjutit en underbar kvällsmat. Lingonmackor och mjölk. Så gott det var med mjölk när vi kom hem från Kambodja. Hade inte druckit mjölk på över 2 veckor, så jag bara bäljde i mig flera glas nu här hemma.

Min systers kille hade tappat sin mobil i min lägenhet i mellandagarna. Så jag bad Erika lyssna om den låg där för det visste han ju inte från första början. Den kunde han ju ha tappat var som helst annars. Men hon hörde den iaf när vi ringde. Så igår när jag kom hem hit så skulle jag titta efter telefonen och jag hittar den inte. Katastrof, jag vände uppochned på allting kändes de som. Kollade i soffan, vid fönstret, sängen, toan, men neeej den fanns inte.

Så idag kollade Erika också och hon tittar i en påse som det ligger en till påse i. Och mellan dessa 2 påsar ligger mobilfanskapet. Så det var ju skönt iaf. Då slapp mamma komma hit och leta. haha

Natti natti.

Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja Johanna vart är du??=)

2008-01-23 @ 19:36:22
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0