Shopping till 100

Efter seminariet idag så skulle jag ocks Carro bara åka till Åhléns för o shoppa lite Clinique-produkter. Detta resulterade i en heldags shopping och en fika med en god god god semla.

Kom på att jag måste ha några snygga kläder till en detaljhandelskonferens som vi blev bjudna på till Onsdag. För andra kostar den 3500, men vi som läser min linje blev inbjudna helt gratis, så det är ju nått som är positivt med skolan för tillfället. Jaa, så jag inhandlade helt enkelt en pennkjol och en kavaj.

På Gina Tricot fyndade jag ett sidenlinne att ha under och en väst, båda för endast 49 kr/st. Pinsamt billigt.

Så ringer mamma och berättar om en kavaj på NK som hon har gått och tänkt på enda sedan den 29 december. Så hon ringer och frågar om den finns kvar och hon har sån tur att det finns en kvar, just i hennes storlek PLUS att den är nedsatt med 70 %. Halleluja.  Det vara bara för mig och springa dit o köpa den.
Hittade en sån jävla snygga jacka där inne på NK. Den hade kostat 2500 tror jag och nu va den nedsatt till 1200. Men de fanns bara XS, så no no.

Sen var det 70% på allt på Drömhuset, så jag köpte en söt, hög tomte i betong och en cool kapsylöppnare.

Jaa, det var ju inte så svårt o bränna upp CSN pengarna, men imorgon kommer ju lönen så de ser ljust ut. Även denna månad kommer jag nog överleva!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va kul med shopping! =)

Pussss

2008-01-25 @ 11:14:25
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Sofi

Jaha Anna, vi får väll börja träna nästa helg igen, om du kommer hem då ;)

2008-01-27 @ 22:47:48
URL: http://legobiit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0