Klant..

Vilken helvetes dag alltså. Men det är så typsikt mig. Nästan förvånad att det inte hänt fler gånger.

Åkte upp med tåget imorse för att vi skulle plugga. Mådde piss på tåget och trodde jag skulle svimma och visste inte vad jag skulle ta mig till. Hade inget att dricka och man kan ju knappast lägga sig på golvet. Men som tur var så fanns det fyra lediga platser som jag la mig på. Så då fick jag lite blod upp i huvudet så jag inte svimmade iaf.

När vi kom fram ville jag bara av tåget så jag tar min väska och går. Sätter mig på pendeltåget för att åka hem (kände att jag inte orkade plugga nått grupparbete), och på tåget kommer jag på att jag hade ju TVÅ väskor. Helvete också. Den andra är kvar på tåget. Ringer mamma (räddaren i nöden) så hon ringer SJ o massa. Jag hoppar av pendeln för att ta mig till centralen igen och leta upp hittegodsavdelningen. No problem! Dom öppnade 9, så det var bara o sitta och vänta en halv timme. När dom öppnar så ser jag min underbara blommiga väska.

Jag hade ju min kappa, skor, cliniqueprodukter, kläder m.m. där i. Skulle blivit tokig om den hade försvunnit. Men som tur var så var Stockholm C tågets slutstation så dom städade ur vagnarna då. Puh!

Som sagt så mådde jag inte så bra på tåget och helt plötsligt ser det ut som att folket på perrongen kommer åkandes på nånting. Och jag fick för mig att de kanske fick skjuts för att de var sena och de skulle till den allra sista vagnen, så de skulle hinna med tåget. Men det var ju bara det att det var ju tåget som jag satt i som rullade. Pucko!

Dags att sova igen.

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh fyy stackare!!!
Tur att du hittade väskan! men det låter verkligen som en anna tabbe ;)
puss

2008-01-29 @ 16:15:25
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Johanna

hahahhahahaha

2008-01-29 @ 17:59:32
URL: http://johannastenqvist.blogg.se
Postat av: Matilda

hahahahaha

2008-01-29 @ 20:43:55
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: lorance

Hej där! Haha va roligt, känns ju lite Anna över det hela =)

Jorra ja har det bra här, cool miljö och sköna människor. Hoppas du har det bra själv! Haha aa ja vet Stockholms universitet har man ju inte hört så himla mycket bra om. Men äh det får väl bära eller brista, tog ju en chansning när ja kom hit så ja får väl göra det där med =P. Ha det bäst! Puuss o kraam

2008-01-30 @ 09:34:20
URL: http://lorance.blogg.se
Postat av: Sara

haha, lider med dig anna, jag vet hur det är att vara slarvig ;)

2008-01-30 @ 17:02:28
URL: http://saralindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0