Hissa och Dissa 9

Var väldigt länge sen jag körde en hissa och dissa.
Och nu är jag jävligt förbannad på Stockholms Univeristet, så det passar alldeles ypperligt att Dissa SU.

De har nämligen inte gjort ett enda rätt känns det som. Idioten som drog igång allt om att min linje skulle flytta in till Sthlm istället för Norrtälje, hon slutade ju precis efter att vi flyttat in och så tillträdde en kille och han var ju inte bättre. nee, nu har han slutat och det är alltid han vi har vänt oss till. Nu svarar han bara: "jag vet inte, jag har avgått" BRA! Vem fan ska vi vända oss till nu, man har inte fått någon jävla information. Neee information på Stockholms Universitet det vet dom fan inte vad det är.

Det allra bästa är att man ska söka informationen själv i allt och om allt. Men vaddå om man inte vet vad man ska fråga efter så hur ska man då ställa en fråga. man kan ju inte direkt gå o fråga: Hej! Jag vet inte om jag vet allt jag behöver veta och jag måste ju ta reda på allt själv, men hur ska jag lyckas med de, när jag inte ens har nån jävel o fråga.

Nu yrar jag, men jag är så aaaaarg!

Det tar inte slut här inte, nej nej oroa er inte...de har ställt till med fler saker.  Vi börjar ju skriva uppsats nu i vår, så vi börjar lite smått med den redan nu. Sen är det en kurs som går nu om hur man skriver o typ så. Men vi läste den förra året, men de verkar inte universitetet förstå för de verkar som att vi ska läsa den kursen nu också. Och problemet är att vi läser en annan kurs nu, personalekonomi. Kan nån svara på hur vi ska kunna läsa 2 kurser + börja med uppsatsen. Den kursen som är till uppsatsen, ja där är all närvaro obligatorisk och det är samma sak med personalekonomikursen. Men bra att föreläsningarna är samtidigt nästan jämt..så hur fan ska vi lyckas vara på två ställen samtidigt? Vad jag vet så kan jag inte dela på mig.

Hemsidan säger olika också. På vår kursöversikt, vad vi ska läsa denna termin så står inte den kursen med, men om man går in på kursens hemsida så står det att vår klass ska läsa den. Hur fan ska vi veta då? Och vem ska vi vända oss till? Nej, just det han har ju avgått så han vet ju inget.

Muntergöken Nr. 1 = Anna Larsson

Har tyvärr inget att Hissa idag. Allt är bara pisssssssssss. För tills imorgon så ska jag ha läst 2 engelska texter och skrivit 1 och en halv sida, men jag fattar NOLL! Lycka till.

Nu ska jag duscha istället.

Kommentarer
Postat av: sandra

Stackare!! vännen, de låter inget kul de där!! !=(
så himla dåligt!! Hoppas verkligen det löser sig.

när kommer du hem? jag är ledig imorgon och på fre.. vore ju trevligt att ses då... har skrivit till johanna med och se om hon är ledig eller så.!!

måste ju träffa dig och se ringen och alla bilder och höra hur ni haaft det.

pusssar

2008-01-23 @ 21:05:05
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Matilda

jag vet vad du kan hissa, att du har vatten så att du kan duscha=)

2008-01-23 @ 21:15:54
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: aha så synd... ja jobbar hela helgen =( så jävla segt.. blä... men men...kanske kan ta en fika eller något på söndagkvällen?

pusss

2008-01-24 @ 11:37:50
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0