Förlovning..

Jag har ju missat att skriva att vi förlovade oss 3:e januari 2008, när vi åkte till Kambodja.
Men de flesta lär väl veta det. Vi fick så fina blommor och så hade mammi o pappi köpt jättefina champagneglas med hjärtan på foten.

Har jobbat idag. Blev ett par nya byxor, så nu är presentkortet slut. Haha!

Johanna, vart har du tagit vägen?

Nee, nu ska jag ta mig 2 mackor, tvätta mig och sooooooova. Men självklart ska jag se klart på Carolina Gynning, hon är så gryyyyym! Henne ser vi upp till.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Sofi

Anna, ni får ju bjuda på förlovningsfika eller middag eller nått så jag med får ge dig en förlovningspressent :) Annars blir det inget! :)

2008-01-22 @ 21:29:21
URL: http://legobiit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0