Flagar

Jag flagar som en tok. Benen är supertorra och jag smörjer och smörjer, men ingenting hjälper. Det känns nästan som jag inte är mottaglig för hudkräm, det går lixåm inte in i kroppen!

Ojojoj, jag bara shoppar och shoppar och jag fattar inte hur jag tänker.
Köpte en vårjacka när jag var på staden i lördags med syster och mammi. Som tur är så bjuder mamma på halva jackan ;) Igår åkte jag o jojo till ikano o mötte sofie där. Blev ytterligare ett par skor, ett par vårstövlar.

Klockan 17 skulle vi möta Sandra för en liten middag med mat från Spicy Hot..mumma! Så för att klockan skulle slå fem så åkte vi runt lite, Shape var ett av målen, men ingen handlade nått där, sen åkte vi till Maxi och jag köpte ett jättefint hjärta som jag ska ha ljus på. Det var 20 % i hela Confettibutiken under hela helgen. Good!

Idag står det plugg på schemat. Sorgligt men sant. Fy fan asså..jag hamnar bara efter och sen när alla artiklar är på engelska så går allt bara åt helvet. Motiverad till att plugga? Neeee, inte direkt va.

Ska åka ut till mamma o pappa o skriva lite ansökningar först.

På återseende.

Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0