Borta bra, men hemma bäst!

Jaa, så är det faktiskt. Det är skönt att komma bort, men jag trivs allra bäst HEMMA!
som jag har saknat Sverige de sista dagarna, och speciellt mammi. Men nu är jag hemma och inte fan får jag träffa mamma o pappa, nee för de ligger supersjuka där hemma och vill inte smitta ner mig.

Jaa, resan har varit underbar, men de har ni ju säkert förstått om ni har följt mig på resdagboken, annalarsson86
Där få ni även se på underbara bilder =) Mer kommer väl upp varefter..orkar inte lägga in på min cpdator, men imorgon får vi den andra datan. Så nästa helg kommer de nog upp bilder.

Kom hem kvart i 5 igårmorse iaf, och jag är jävligt förbannad på fritidsresor, men det är nog alla som var med på planet. Vi gick ner i Phuket också för att tanka lite och byta besättning, men nån sån jävla information har inte vi resenärer fått. Stod på våra papper att vi endast skulle mellanlanda i Abu Dhabi och komma hem 01.55, men nej då..vi kom hem kvart i 5, alltså 3 timmar senare. Jävligt kul. Inte en siffra eller bokstav var rätt på våra papper. Dagen vi skulle åka så stog de att vi skulle till terminal 5, nej då, när vi kommer till Arlanda ska vi till terminal 2 och det tog oss 25 min. att gå. FY FAN!

Chocken kom också när vi åkte ett jävla miniplan ner. Det var 3 stolar på varje sida alltså 3x3, normalt när man åker så långt är väl 3x4x3. Neee, ett klagobrev till Fritidsresor och lite ersättning är ett KRAV!

men nu vet ni att jag är hemma.

Pussss

Kommentarer
Postat av: Sandra

könt att ni haft det bra gumman. men tråkigt de där med hemresan..sånt är inte kul när man verkligen bara vill hem!

måste ses snart.
pussar

2008-01-20 @ 12:50:09
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Matilda

haha, anna har blivit gammal. Som en klagande pensionär;-)

2008-01-21 @ 19:16:26
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0