År 2008

Jaha, då var detta nyår över vilket innebär att vi lever i 2008. Grattis!
Ett år äldre, ett år närmre pension, ett år närmre döden..jaaa!

Igår lr inatt vad man nu vill säga så skålade jag precis som Matilda med Coca-cola. Men det är ju inte mer än rätt eftersom jag mestadels dricker cola då bör jag även skåla med det vid 12 slaget. Fast anledningen var ju att jag skulle jobba idag plus att jag körde. Körde sten-sax-påse om vem som skulle få dricka o vem som skulle köra, och som ni förstog så förlorade jag. Men jag lever iaf.

Jobbade till 14.40 idag. Bra med pengar. Räknas väl som söndag idag också, men hurra OB är lixåm 16.50/h för Hotell/restaurang..Det är ju pinsamt lite, knappt att man vågar tala om det. haha

Lovade ju att ta massa foton detta år. Så nu har jag planerat att alltid ha kameran i väskan :P Den ska med redan ikväll på vår lilla myskväll hemma hos Sara. Kommer säkerligen glömma bort den, men jag sa göra mitt bästa.

Imorgon står det tvätta på schemat och packa, kanske inhandla det sista om det behövs. Ska försöka hinna träffa sofie ikväll också om hon inte kommer ikväll vill säga.

Pusssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: Jaa javet du åker väl typ imorgon väl??
Åh va härligt för dig. Hoppas resemålet är bra!

det är kanonbra att alltid ha kameran i väskan... då missar man ingenting, som man vill ha kort på.. Så gör jag =)

Önskar dig en underbar resa, och ta hand om dig sötnos.
PUSS

2008-01-02 @ 04:48:58
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0