Välkommen pollen..

Jaaa...pollen är redan här. Underbart, lr inte. NU vet jag iaf varför jag har börjat nysa, kunde inte tänka mig att det var pollen..men tydligen enligt experterna så är det ju redan här.
Fyyyyyyyyyy..

Fick meddelande från mamma o pappa idag igen, o det regnade igen =( Tråkigt när man åker iväg sådär långt o man bara vill ha sol. Men de har ju ändå en vecka kvart =)

Endast en artikel kvar...sen är det dags att åka iväg till jobbet. Eller jag börjar ju iof 17.00 Så det är ju lugnt. Men jag vill bli klar så fort som möjligt nu känner jag, så att jag kan sätta igång med det andra.

Nästa helg kan jag nog sätta mig ner och pusta ut. Jag längtar redan nu!

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0