Teknik asså....

Min dator har fått tuppjuck.. jag vill ha en ny, och det är nu.
Har iaf fått igång internet, fast med en annan dosa, men istället så funkar inte tangentbordet.

När jag trycker på t.ex. k, så måste jag hålla ned en annan knapp, för att det inte ska bli en siffra istället och det hela tar väldigt lång tid att skriva. Det sk433e 24nna se 4t såhär, Är det någ6n s60 fattar vad 1ag s2r5ver? Neeeee!
Vad har jag gjort?

jag säger godnatt, och hoppas på att datan har fått vila tills imorgon, så att den är helt normal, men det är ju inte så troligt,

pussssssssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har kommit åt ins num knappen... du får trycka ner den igen samtidigt som du trycker ner ctrl, alt, alt gr eller fn knappen.. lycka till!

2008-02-12 @ 10:04:05
Postat av: Matilda

hahaha du e rolig du!

2008-02-12 @ 10:40:26
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: sandra

usch va irriterande.. hoppas tipset i kommentaren ovan stämmer, de vore ju skönt om de bara var ett sådant lätt fel! =)

PUSS

2008-02-12 @ 11:02:07
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Anna

Hahha, det stämde! tack för tipset ;)

2008-02-12 @ 19:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0