Seg dag..

Sitter och äter Haloumiost just nu. Till efterrätt blir de glass o banan =) Mumma!
Haloumiost är den där osten som gnisslar när man äter. =) Matildas favorit..haha
Helst ska man ha citron till, men de funkar ändå.

Denna dag har vart extremt seg och lång. Men nu är jag lite fräschare, har fått tillbaka färgen i ansiktet, förut va jag likblek sa mamma. så har jag tagit en varm o skön dusch.

Nu går Wallander på TV, men jag har sett alla så då är de ju inge roligt. Det är ju egentligen värdelöst att se på en film flera gånger. Det räcker väl med att tänka tillbaka på den några gånger.

Imorgon blir det lunch med mamma. Kanske Chicken? Det skulle inte sitta helt fel. Speciellt idag känner jag.

Fick tillbaka datan i fredags från att den har vart inne på lagning. Och nu helt plötsligt så funkar inte musen. Åååh, vad trött jag blir på skiten. Sen har de heller inte satt dit tangentbordet ordentligt.

Natti natti. Pussssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan inte förstå hur du kan gilla den där osten, blää!=)

2008-02-10 @ 21:41:30
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: sandra

Svar. hahaha, va duktig du är då!! =)

såg att du ringt förrut, ja sov då... men ja har försökt ringa, men de är ju upptaget bara... pratkvarn! =)

pusss

2008-02-11 @ 18:09:09
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0