Plugg 24/7

Då är snart denna dag över och jag sitter fortfarande och pluggar. Carro, jag och Joel har käkat middag och sen gick vi en tur kring kvarteret. Skönt att komma ut lite och få lite luft.

Tror att vi är inne på slutspurten nu iaf..filar lite och fyller på i analysen. Men vi måste ses imorgon och fixa powerpoint-presentationen. Åååh, hur ska jag hinna med den individuella artikeln? Kan nån svara på denna omöjliga fråga. Synd att jag inte dricker kaffe, för annars hade jag kanske kunnat dricka mängder och sen sitta uppe halva natten, men jag kommer förmodligen decka när jag kommer hem ikväll.

Jag tycker att det är så fruktansvärt fult alla klistermärken som de sätter fast på datorerna. Jaa, jag vet att jag har Windows Vista, det behöver inte vara en klisterlapp som talar om det. Vad fan är ATI Radeon då lixåm? Så stör jag mig på att klistermärket sitter lite snett också. Haha

Återgå till plugget nu!

Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sara

visst är det jobbigt med plugg dö.. har massa just nu jag med.. men jag tycker att vi får slappna av lite i helgen :p har du några planer på lördag? spelkväll kanske? :)

2008-02-21 @ 21:35:06
URL: http://saralindahl.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0