Partykväll vs. mysig hemmakväll

Ååååååååååååååh, det är så synd om mig! Jag mår piss. Ska aldrig mer dricka! Det är inte värt att må såhär dagen efter. Det är ju iof inte så konstigt när jag hällde i mig nästan en hel Bacardi Razz själv. JOhanna märkte inte ens att jag var onykter tills att Sara ringer och säger att jag mår dåligt när de är påväg ned. Nee, JOhanna du måste ha varit för självupptagen, inte ens veta hur jag mår när vi är på samma förfest! Jag kom till kön på Bomullsfabriken, sen åkte jag hem. Och där tog sagan slut.

Jag ser föööörjävlig ut idag alltså! Pinsamt.

Jag som skulle ha pluggat massa idag och än sålänge har jag inte fått nått gjort.. För när jag ska starta datan, jaa då funkar inte Internet så pappa har fått suttit med de hela dagen. Och nu är han påväg till kontoret för att hämta en annan till mig, jag som ville åka o köpa en ny istället. Nej nej, vi ska se om den går o laga..men hallå den är ju minst tio år gammal. Snälla, ge mig en ny dator!

Undra om man ska ta sig en tupplur, lr ska jag plågas med mina engelska artiklar?

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, nästa gång ska vi hålla mer koll på dig, du får ta det lite lugnare med spriten då ;) hanna och jag snackade om att gå o käka på bomull 1 mars, det låter väl bra? :)

2008-02-10 @ 19:40:03
URL: http://saralindahl.blogg.se
Postat av: Sara

Förresten, jag har din kamera här ;)

2008-02-10 @ 19:40:53
URL: http://saralindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0