Nu är det nära..

God morgon!

Snart är helvetet slut. Jag menar min kurs alltså. Mmm..det är ett rent helvete känns det som. Inget kul alls. Bara massa engelska artiklar man ska trackla sig igenom. Men när jag är klar med den här så har jag bara två artiklar kvar att skriva en och en halv sida om. skönt, det ska bli ett rent nöje att sluta denna kurs. Som tur är fick vi en vecka på oss att skriva färdigt alla artiklar och putsa till dom lite. Annars hade....jaaa, jag vet inte vad. Det hade gått åt skogen annars.

Jag ska fira med Champagne!

Carro bjuder på middag ikväll, så de blir ju bra. Slippa laga själv också ..haha. Undra bara vad det blir för smarrigt.
Åååh, jag ska nog ta mig ett glas färskpressad apelsinjuice nu.

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0