Mattesnille ;)

Idag har det vart full hus här hemma. 1000 gäster ungefär i en tvåa..hahah Det var knappt att vi fick plats =)
Men nu har vi fått ihop pengar till en garderob, lr kanske inte hela, men en mycket bra början och sen får vi ju betala lite själv såklart.

Vårfint har det blivit här hemma också. Köpte tulpaner och en påskililja igår. Sen fick vi superfina förlovningsblommor av Mia och Henca, Casper och Wille. Åååh, så fina..ljusrosa, en hel bukett.

Åååh, jag har ätit så många bullar idag så nu har jag ont i magen. Mia hade bakat så goda. =)

Imorgon är det, det händer. Jag ska klippa mig och förmodligen färga håret. Och nu till problemet. Vilken färg? Blond, lite mörkare eller helt enkelt brunt. Jag är så trött på mitt hår, det är ju så himla mörkt under..hur kul är det. Man måste ju alltid ha håret hängandes rakt ner så det mörka inte syns. Åååååh. Hjälp mig, vad ska jag göra? Jag har beslutsågest. Sen vet jag inte hur jag ska klippa mig? Toppa? Lugg? Åååååh! Ångest. Jag vet en lugg som jag har sett på en bild, men det går inte i mitt hår tror jag, för det är för tungt och det blir ingen volym alls, så det är nog kört.

Neee,jag får helt enkelt sova på saken. Ska ringa syster och fråga vad hon tycker.
Hjälpte hennes kille igår med lite mattetal. Dom ringde och behövde hjälp hahah.. Fan, jag är ju ett mattesnille ;)

Pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0