Matilda Sofia Maria till telefonen....

Jag har en kompis vid namn Matilda Sofia Maria johansson, som är totalt värdelös på att hantera en mobiltelefon. Antingen är den inte på, för att den har laddat ur, plus att hon då också har tappat bort laddaren. Annars så är det bara spårlöst borta och det tar dagar innan hon hittar den. Eller så hör hon bara inte sin ringsignal.

Till hennes försvar kommer hon säga att hon har en dotter på snart 2 år som springer och gömmer alla saker! ;)
Det är väl halvt godtagbart...haha

Tänk om man kunde utbilda människor i att se vart man har förlagt sina saker, som bara är "spårlöst borta". Det skulle vara underbart.

Nee, så om Matilda kunde svara i sin telefon idag då, så man kanske hinner träffa henne.
Men snart ska jag förmodligen åka o kolla på dator med pappsen, men han tyckte att det var bäst efter att dom har vart i Thailand, men det tycker absolut inte jag.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha så dålig e ja inte, lr kankse lite=) Men jag ringde ju iaf innan jag sett detta blogginlägg tillängnat mej;-). Ses sen då Puss

2008-02-16 @ 10:38:06
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0